Ainukordne võimalus Eesti kinoekraanil näha rahvusvahelisi hinnatuid reklaamfilme ja loovtöid!
2024. aasta juunis tuli Prantsusmaal Cannes’s kokku globaalne loov kommunikatsioonitööstus, et selgitada välja maailma parimad. Juba 71. aastat järjest toimuv Cannes Lions Festival of Creativity toob maailma pealt kokku meie ajastu säravamad arvamusliidrid, innovaatilised ideed ja loovkogukonna.
Selle aasta Showcase’i teeb eriliseks asjaolu, et kinoseansil linastuvad välimeedia loovtöid on hinnanud ka esimene eestlane Cannes Lionsi žüriis – Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma.
Mis meid seekord maailma parimate reklaamide ja kampaaniate kinoseansil ootab?
- Kuidas kampaanias rääkida minevikust, aga vaadata samal ajal julgelt tulevikku.
- Milline reklaam väärtustab ajaloolist pärandit, kuid ei kann endas kopitanud hõngu.
- Kuidas teha reklaamkampaaniat 50 aastat vanale monumendile.Keda võiks kõnetada see, kui näidata ühe teatrimaja ehitust?
- Millisel viisil saab üks kampaania vähendada elitistlikku kuvandit?
- Eesmärk on suurendada kogu rahva seotust ja luua sildu inimeste vahel - mitte just kõige kergem loovkommunikatsiooni ülesanne, mis ometi lahenduse leidis.
- Teame, et huumor on turunduses pigem positiivne tegur, kuid kas on hea mõte kaasata kampaaniasse riigi suurim satiirik?
- Mis võib juhtuda, kui astume mugavustsoonist välja ja kutsume teisi ka seda ka tegema?
- Märksõnaga “Taani” seostub ka meil hea ja innovaatiline disain, aga austraallaste jaoks on sellel veel üks mõistevarjund…
- Kui kampaania nimeks on “Mine kindla peale välja” ja see kujutab kõike muud, kui seda, mida ütleb, siis kuidas mõjub selline kognitiivne dissonants vaatajale, kuulajale, tarbijale, kodanikule?
- Muusika tähtsust meie meeltele pole kunagi alahinnatud. Kuuleme reklaamile loodud orginiaallaulu, mis sai ainuüksi Spotify’s sadu tuhandeid kuulamisi.
Ja see pole kõik - vaatamisele tuleb ligi 40 klippi ja ülaltoodu on vaid ühe Grand Prix võitnud kampaania kirjeldus.